• 1402/11/03 - 11:30
  • - تعداد بازدید : 264
  • - تعداد بازدیدکننده: 255
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
اطلاعیه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته فوریت های پیش بیمارستانی ورودی 1402

جهت ثبت نام الکترونیکی از روز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402 لغایت 7 بهمن ماه 1402 به وبسایتSama.fums.ac.ir مراجعه نموده و مرحله غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دهید.

 

با عرض سلام و تبریک به مناسبت پذیرش شما در دانشگاه علوم پزشکی فسا، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

 

جهت ثبت نام الکترونیکی از روز چهارشنبه 1402/11/04لغایت 1402/11/07 به وبسایتSama.fums.ac.ir مراجعه نموده و مرحله غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دهید.

توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد. پذیرفته شدگان محترم می بایست پس از ثبت نام غیرحضوری جهت تحویل اصل مدارک ثبت نام و تشکیل پرونده آموزشی، به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند.

-زمان ثبت نام حضوری : 8 و 9 بهمن ماه 1402 ( یکشنبه و دوشنبه )

 از ساعت 8 الی 13 بعد از ظهر

-مکان : ساختمان شماره2 - طبقه همکف - اداره کل آموزش دانشگاه علوم پزشکی فسا

 

مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیک :

۱ – اسکن تمام صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر۲۰۰ کیلوبایت)

۲  عکس رنگی زمینه سفید ۴×۳ با ابعاد حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل (با حداکثر حجم ۳۲ کیلوبایت) در قالب JPG

- عکس به تاریخ سال جاری، بدون حاشیه، تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

۳  اسکن پشت و روی کارت ملی هوشمند (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

-          پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند، تصویر کارت ملی قدیمی به همراه رسید سفارش کارت ملی هوشمند را بارگذاری نمایند.

۴  مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان):

-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)

-          تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و غیره) در مدت اعتبار آن

-     ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه

 

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری :

- اصل شناسنامه و سه سری تصویر از تمام صفحات آن

- اصل کارت ملی و سه سری تصویر پشت و رو

- شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 (مربوط به سال جاری)

- مدرک وضعیت نظام وظیفه

- اصل گواهینامه انجام طرح نیروی انسانی یا گواهی معافیت از آن

- مجوز ادامه تحصیل و یا تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان

- اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم برای پذیرفته شدگان نیمسال اول تا تاریخ 31/06/1402 و نیمسال دوم تا تاریخ 30/11/1402)

توجه: ثبت نام قطعی شما منوط به ارائه کلیه مدارک ثبت نامی به اداره پذیرش و ثبت نام می باشد.

نکات مهم:

نکته ۱ : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق سامانه آموزشی سما(هم آوا ) به دانشکده مربوطه اعلام خواهد شد. دقت فرمایید پس از اسکن مدارک لازم بر روی سامانه در قسمت آخر دکمه اتمام فرایند را کلیک نمایید. در غیر اینصورت درخواست ثبت نام شما توسط کارشناسان قابل مشاهده نمی باشد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید.

 نکته 2: اصل کلیه مدارک بارگذاری شده می بایست در روزهای تعیین شده در جدول، به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه تحویل گردد.

 نکته 3 : کلیه پذیرفته شدگان باید در زمان اعلام شده فوق ثبت نام نمایند. عدم انجام ثبت نام الکترونیک و عدم تحویل مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد. 

نکته 4 :  جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید. سامانه ثبت نام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.

نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیک در تاریخ های اعلام شده اقدام نمایید.

نکته 6 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد، حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 7 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق اداره آموزش در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

نکته 8 : «دانشجویان مرد» که مشمول نظام وظیفه می باشند می بایست در حین انجام ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل نسبت به اخذ «معافیت تحصیلی» اقدام نموده و برگه معافیت تحصیلی را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به دریافت معافیت تحصیلی نشوند مجاز به تحصیل نمی باشند.

 

* در روزهای ثبت نام می توانید در صورت لزوم از ساعت ۸  لغایت ۱۴ با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. (بجز روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی)

شماره تلفن های اداره پذیرش و ثبت نام:  53102477 071 و 53102475 071

ضمنا سایر اطلاع رسانی ضروری در وب سایت اداره کل آموزش به نشانی  ea.fums.ac.ir  درج خواهد گردید.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 10504
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: